POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.izvir-zdravja.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Spletna trgovina www.izvir-zdravja.si je namenjena vsem fizičnim ter pravnim osebam. Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku prek spleta 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Vse cene vsebujejo DDV. Veljavnost cen za izbrano blago veljajo na dan nakupa, na dan zaključka in oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec takoj prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Cene izdelkov
Vse objavljene cene artiklov www.izvir-zdravja.si so navedene v evro denarni enoti (€) ter že vključujejo 9,5% davek na dodano vrednost. Cene so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko www.izvir-zdravja.si. Cene veljajo do preklica, izdelki pa so na voljo do odprodaje zalog. Cena veljajo v trenutku naročila kupca. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo.
Načini plačila in plačilni pogoji
Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:
• s kreditnimi karticami (SumUP)
• preko plačilnega sistema Paypal
• z gotovino ob prevzemu na zahtevanem naslovu (velja spletna cena + cena dostave)
• po predračunu z nakazilom na račun in prevzemom na sedežu podjetja (velja spletna cena brez plačila poštnine)
Dostava
Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o predvidenem datumu dobave/dostave čimprej obvestili. Ob morebitni ne dobavljivosti naročenih artiklov vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.
Strošek dostave znaša:
- pri paketih do 500g: 2,70 EUR.
- pri paketih nad 500g: 3,60 EUR.
Vračilo blaga
Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljavcu, nato pa se s podjetjem dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Pri nakupu blaga prek spletne trgovine www.izvir-zdravja.si ima kupec pravico, da v štirinajstih(14) dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči na nakup@izvir-zdravja.si da odstopa od pogodbe. Kupec mora blago nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini na svoje stroške odposlati ali dostaviti podjetju v tridesetih (30) dneh po sporočilu, da od pogodbe odstopa.
Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju, dostavljavcu ali trgovcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago v zakonskem roku vrnil nepoškodovano, v originalni embalaži in nespremenjeni količini, mu bo podjetje v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 15 dneh od prejetja vrnjenega blaga, vrnilo že plačano kupnino.
OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE: Klikni tukaj
STVARNA NAPAKA
Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
– Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
– Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
– Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
POSTOPEK ODDAJE NAROČILA IN REGISTRACIJA
Hitro naročilo izdelkov
Kupec lahko izdelke spletne trgovine nibadesign.si kupi tudi na zelo hiter in preprost način.
- Izberite izdelek ali izdelke
- Pri vsakem izdelku, ki ga želite kupiti kliknite gumb “v košarico”
- Potem pojdite na blagajno
- Odpre se vam okno, kjer lahko kupite izdelek kot gost, to pomeni, da se vam ni potrebno registrirati
- Izpolnite obvezna polja, dostavo in plačilo
- Potrdite nakup
Naročilo izdelkov preko registracije
Kupec se lahko na spletni strani nibadesign.si tudi registrira in postane član naše trgovine.
- Kliknite na “moj račun”
- Nato kliknite registracija
- Registrirajte se, tako da izpišete vsa polja označena z zvezdico
- S tem se tudi strnjate s pogoji
Ko opravite registracijo, se prijavite na našo spletno stran.
- Izberite izdelek ali izdelke
- Pri vsakem izdelku, ki ga želite kupiti kliknite gumb “v košarico”
- Potem pojdite na blagajno
- Ker ste registrirani se lahko prijavite preko gumba prijava ali ste predhodno prijavljeni
- Potrdite nakup
Varstvo osebnih podatkov in soglasja uporabnikov spletne strani
Osebni podatki, ki jih uporabnik ali kupec posreduje v sistemu spletne trgovine ali kako drugače (e-pošta, telefon…), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko in evropsko zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov. Ponudnik bo osebne podatke uporabnikov in kupcev varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene:
• dostave naročenih izdelkov ter internih tržnih raziskav,
• obveščanja kupcev in uporabnikov o novostih pri poslovanju,
• obveščanja kupcev in uporabnikov o novostih v zvezi z izdelki ali storitvami, ki jih nudi spletna trgovina.
Uporabniki, ki so oddali naročilo, lahko soglašajo z naročilom na e-novice ponudnika, v katerih jih ta obvešča o novostih, prodajnih ugodnostih in drugih trženjskih dejavnostih. Naročniki na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavijo. Varstvo osebnih podatkov, namen zbiranja in pravice posameznikov so v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) podrobneje opredeljeni v naši Politiki zasebnosti.
S soglasjem k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov, s sodelovanjem v nagradnih igrah, naročilu na e-novice ali opravljanju spletnih nakupov, kupec ali registrirani uporabnik dovoljuje ponudniku obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S podanim soglasjem se dovoljuje ponudniku, da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, ter za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva ponudnika.
Ponudnik zbranih podatkov ne sme posredovati tretjim osebam.
Navedene podatke lahko ponudnik obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani ali do odjave naročnika na e-novice, oziroma dokler upravljavec ne preneha s svojo dejavnostjo na trgu. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja svojih podatkov v bazi podatkov.
Izjava o izvensodnem reševanju potrošniških sporov
Ponudnik v skladu z 32. čl. Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) izjavlja, da ne priznava pristojnosti izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS). Pritožbo lahko kupec vloži na evropski platformi za spletno reševanje potrošniških sporov z uporabo elektronske povezave: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL